Rygaards Skole

Rygaards Skole

mandag den 7. november 2016

Nye bøger på læringscentret






Indskoling:
Flunkerne i Amerika
Anemone 4 – Den blå kat af Lene Møller Jørgensen
Trutmund og Frømand af Henrik Hohle Hansen
Emilie har hjemve af Eva Zelander

Billedresultat for min bror er en superheltSkønlitteriatur:
Min bror er en superhelt af David Solomons
En træhule på 13 etager af Andry Griffith
En træhule på 26 etager af Andy Griffith
Karmaboy 2 – Sultanen af Dillermann af  Jacob Riising
Tom Gates – Min geniale verden af Liz Pichon
V af Cecilie Eken
Elise og den brugte hund af Bjarne Reuter

Billedresultat for filosofi de store fagbøgerFantasy:
Øgledronnings forbandelse af Hanne Fabricius
Vildvæsner 2: Fuglehæren af Jacob Grey
Harry Potter og det forbandede barn af J.K.Rowling
Sci-Fi:
Det blå blod 3- Livshacket af Søren Jessen

Faglitteratur:
De store fagbøger:
- Ondskab
- Historien og kærligheden
- Filosofi
- Døden
- Hinduisme
-Buddisme
- Islam
- Jødedom


Ung:
Når jeg savner min far af Alberte Winding
XY af Nicole Boyle Rødtnes
Simon vs verdens forventninger af Becky Albertalli
Celle 7 af Kerry Drewery

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.